czwartek, lutego 22, 2007

Buzz marketing - co to je?

W sieci jest mój artykuł o buzz marketingu. Jak kogoś interesuje co robiłem w czasie grypy, to może sobie poczytać efekty tego robienia. Myślę, że wyszło to całkiem całkiem. Sami oceńta. Komentarze mile widziane. Może tym razem i rafi coś napisze? :) Klikajcie w nagłówek by przejść do całości tekstu.

Buzz marketing – manipulacja, czy klucz do sukcesu?

Szymon Paroszkiewicz
FORTUNA & FORTUNA


W jakim stopniu rekomendacje, plotki i inne informacje przekazywane nieformalnymi kanałami przekonują nas do zakupu produktu lub usługi? Dlaczego o jednych ofertach, firmach i konsultantach rozmawia się chętnie, a o innych nie? Czego możemy się dowiedzieć z Internetu i w jakim stopniu możemy ufać takim przekazom? Łatwiej znajdziemy odpowiedzi na te pytania, jeśli poznamy dynamicznie rozwijającą się gałąź reklamy – Buzz Marketing.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

spoko ze napisales artykul i jest on opublikowany w necie, gratuluje. ja juz do lat prowadze buzz marketingowa kampanie na rzecz mac-ow, bo mac-i sa super, swietne kompy, naprawde ekstra, gorna polka ziom:-)

ps. bardzo mi sie podoba "opis karjery" twojej tam na dole :-)

Skeletto pisze...

mi tez sie podoba, szkoda ze nie ja to napisalem :)

Anonimowy pisze...

Hahaha, wbijam na komentarz zeby napisac o CV autora, a tu widze temat juz walkowany. Dobrze jest ^^

ro-my pisze...

No Szymi,wspolpracownik wielkiego Fortuny,gratuluje :) Artykul bardzo spoko,poza dziewcze i chlopie,ale to juz Ci mowil w naszym imieniu Romo :) Reszta prawie tak dobra jakbym to ja napisala ;)