środa, lipca 25, 2007

Mało czasu? Firma.


Czy mam ostatnio mało czasu, że sie tak na blogusiu nic nie pojawia? Sam nie wiem.

Jedno jest pewne - firma o której coś czasem wspominałem (ale chyba nie na blogu) już oficjalnie istnieje. Lokal jest remontowany i wkrótce zaczniemy produkcję.
A czego?
A neonów i generalnie wszystkiego co jest reklamą. Firemka nazywa się Fabryka Światła i mam nadzieje, że już wkrótce będę mógł na blogu podlinkować jej home site.

Zawsze myślałem, że jak już coś takiego jak firma będzie się dziąło przy moim udziale, to chętnie bym to opisywał na blogusiu. W rzeczywistości jest nieco inaczej - wcale mi się nie chce o tym pisać, ale myślę, że to może być przejściowy stan. Póki co, bierzemy rozbieg, jak się rozpędzimy będzie się chętniej pisało na te tematy.

Inne projekty (fundacja i itrener.pl) też się powoli toczą. Chyba wakacje fundacji odebrały nieco impetu, ale pod powierzchnią toczy się życie, które wkrótce powinno explodować :).

1 komentarz:

Unknown pisze...

no to trzymam kciuki za fajerwerki :)